Tunelul de la Bata, pregătit pentru circulația feroviară
Tunelul de la Bata este acum deschis circulației feroviare, marcând un avans în modernizarea căii ferate Arad.
Tunelul de la Bata este acum deschis circulației feroviare, marcând un avans în modernizarea căii ferate Arad.
Autostrada Sibiu – Pitești va fi finalizată în 2028, incluzând cel mai lung tunel din România, îmbunătățind conectivitatea națională.
Betonarea tunelului de la Tigveni pe autostrada A1 va începe în august, cu finalizare anticipată înainte de termen.
Începe asfaltarea pe secțiunea 4 a autostrăzii Sibiu–Pitești, un proiect important pentru România.
Primăria Râșnov va instala un sistem modern de iluminat în tunelul subteran, folosind senzori pentru economisirea energiei.
Articolul detaliază începutul construcției unui tronson important al Autostrăzii Unirii, care include un tunel de peste un kilometru, precum și progresele înregistrate în alte proiecte de infrastructură rutieră din România.