Impactul noilor reglementări asupra normei didactice pentru profesori în 2025
Norma didactică pentru profesori va crește din toamna anului 2025, aducând schimbări semnificative în sistemul de educație.
Norma didactică pentru profesori va crește din toamna anului 2025, aducând schimbări semnificative în sistemul de educație.
Profesorii pensionari pot rămâne activi în învățământ, primind pensie și salariu, conform declarațiilor ministrului Educației.
Declarațiile premierului Bolojan despre educație stârnesc controverse legate de tăierile bugetare și responsabilitatea profesorilor.
Profesorii din Caraș-Severin critică reformele educaționale ale ministrului Daniel David, considerându-le ineficiente și dăunătoare.
Reformele Ministerului Educației vizează îmbunătățirea programelor școlare pentru combaterea analfabetismului funcțional în licee.
Premierul Ilie Bolojan discută despre reformele educației și comasarea școlilor în mediul rural, subliniind importanța eficienței resurselor.
Universitățile de stat și private din România își actualizează programele de studii, cu schimbări semnificative pentru anul universitar 2025-2026.
Daniel David își revizuiește poziția asupra învățământului preuniversitar, recunoscând provocările sistemului.
Peste 900 de directori de școli și grădinițe din România vor rămâne fără funcții din cauza comasării unităților de învățământ.
Guvernul anunță o creștere a normei didactice săptămânale pentru profesori, afectând peste 30.000 de norme.
Daniel David, ministrul Educației, anunță donarea a 25% din salariu pentru burse sociale, în contextul reformelor educaționale.
Daniel David anunță renunțarea la 25% din salariu pentru bursele de merit și sociale, promovând reforme în educație.
Analiză asupra parcursului elevilor din generația experiment în contextul Bacalaureatului 2025, evidențiind discrepanțele alarmante.
Daniel David discută despre examenele de admitere pentru clasa a cincea, susținând că acestea sunt soluții temporare până la reformele necesare în educație. El subliniază importanța evaluării corecte și a standardizării procesului educațional.
Raportul OCDE subliniază provocările majore cu care se confruntă educația din România, inclusiv abandonul școlar, inegalitățile dintre elevi și nevoia de reforme structurale în sistemul educațional.
Ministrul Educației, Daniel David, propune o evaluare mai complexă a profesorilor, care va include feedback-ul părinților, colegilor și elevilor, în cadrul unei noi metodologii. Aceasta va transforma pozițiile temporare în unele pe nedeterminată, dacă evaluarea este favorabilă.