Proiectul Magistralei M6: progrese pe șantier, dar incertitudini financiare persistente
Proiectul Magistralei M6 avansează, dar lipsa finanțării generează incertitudini și riscuri financiare.
Proiectul Magistralei M6 avansează, dar lipsa finanțării generează incertitudini și riscuri financiare.
Asociația Pro Infrastructură avertizează despre problemele financiare iminente în sectorul autostrăzilor din România.
Articolul discută despre întârzierile și problemele întâmpinate la construcția centurii Zalău, evidențiind aspecte financiare și tehnice.
Critici dure la adresa primăriței din Tureni pentru refuzul de a aproba drumul expres Cluj-Dej.
Evaluarea stării lucrărilor de infrastructură din România în 2025, cu întârzieri și perspective de dezvoltare.
Estimările API indică finalizarea a 60 km din A7 Focșani-Bacău în 2025, cu lucrări realizate de UMB.
Progrese semnificative pe secțiunea Tigveni–Cornetu a Autostrăzii A1 Sibiu–Pitești, cu termene ambițioase și provocări birocratice.
Întârzieri pe lotul 3 al Autostrăzii A0 Nord, deschiderea ar putea fi amânată pentru 2026 din cauza ritmului lent al lucrărilor.
Proiectul Autostrăzii Marca – Suplacu de Barcău – Chiribiș are șanse mari de finalizare până în 2026, conform Asociației Pro Infrastructura.
Articolul discută despre solicitarea constructorului UMB de a rezilia amiabil contractele pentru două loturi ale Autostrăzii A8, invocând probleme legate de garanția de bună execuție. Asociația Pro Infrastructură subliniază importanța finalizării proiectului pentru conectarea Moldovei la Europa.
Asociația Pro Infrastructură anunță progrese în lucrările de la lotul nord al autostrăzii A0, dar subliniază că eforturile actuale nu sunt suficiente pentru a respecta termenele stabilite.