Ce se schimbă în PNRR pentru proiectele feroviare din România
Ministerul Transporturilor clarifică situația PNRR pentru căile ferate, asigurând că România nu va pierde fonduri.
Ministerul Transporturilor clarifică situația PNRR pentru căile ferate, asigurând că România nu va pierde fonduri.
Exproprieri de terenuri în Botoșani pentru reabilitarea căii ferate, cu despăgubiri pentru proprietari.
România asigură finanțarea totală a proiectelor de transport din fonduri europene, fără cofinanțare națională.
România asigură finanțarea integrală din PNRR pentru proiectele de transport, fără cofinanțare de la bugetul național.
Guvernul României a discutat despre transferul unui teren din Babadag în administrarea Ministerului Transporturilor.
Guvernul a aprobat exproprierile necesare pentru construirea centurii Azuga – Bușteni, cu un buget de 23,2 milioane lei.
Primul tren electric din România a fost vandalizat, ridicând semne de întrebare asupra comportamentului pasagerilor.
Un tren electric nou a fost vandalizat în mai puțin de un an, stârnind reacții din partea Ministerului Transporturilor.
Indemnizațiile membrilor CA de la TAROM cresc semnificativ, în ciuda măsurilor de austeritate impuse de Guvern.
Proiectul centurii de nord-est a Aradului avansează, cu detalii despre costuri și planuri de execuție.
Alexandru Muraru atrage atenția asupra întârzierilor din proiectul Autostrăzii Unirii A8 și cere măsuri urgente pentru accelerarea lucrărilor.
Ciprian Șerban a fost numit ministru al Transporturilor, având ca obiectiv dezvoltarea infrastructurii în județul Neamț.
Varianta de ocolire a municipiului Vaslui a primit aprobarea finală, având un termen de execuție de doi ani.
Gheorghe Șoldan, președintele CJ Suceava, este favorit pentru ministerul Transporturilor în noul guvern.
DN 1 va suferi modificări semnificative în Balotești, inclusiv pasaje subterane și supraterane.
Pasajul Italsofa avansează spre finalizare, cu despăgubiri aprobate și termene stabilite.
Un contabil brașovean ar putea deveni ministrul Agriculturii în cabinetul lui Ilie Bolojan, stârnind controverse în cadrul negocierilor guvernamentale.
Sorin Grindeanu a declarat că nu va rămâne la Ministerul Transporturilor, subliniind că nu s-au discutat numele pentru viitorul guvern în cadrul consultărilor de la Palatul Cotroceni. El a reafirmat responsabilitatea PSD în contextul politic actual.
Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a declarat că salariul său net de aproximativ 13.000 de lei îl plasează pe locul 180 în minister, o situație pe care o consideră inacceptabilă. El a propus o nouă lege a salarizării și a criticat majorările de indemnizații propuse de șefii aeroporturilor.
Sorin Grindeanu a declarat că nu va rămâne la Ministerul Transporturilor, subliniind că nu va putea îndeplini mandatul în această funcție. El a menționat că la consultările de la Palatul Cotroceni nu s-au discutat nume pentru viitorul guvern.
Sorin Grindeanu, președintele interimar al PSD, anunță că va părăsi Ministerul Transporturilor, motivând că nu poate îndeplini mandatul de lider al partidului din această funcție. Detalii despre consultările recente de la Palatul Cotroceni.
Sorin Grindeanu a discutat despre funcția de președinte al PSD, subliniind că nu se consideră potrivit pentru acest rol. El preferă să rămână deputat de Timiș și a explicat de ce funcția de ministru al Transporturilor i se potrivește mai bine.
Un contract semnat de Primăria Cluj-Napoca în valoare de 4,72 miliarde lei preconizează construirea lotului 2 al Centurii Metropolitane, incluzând 40,67 km de drumuri, 5 tuneluri și 14 noduri rutiere, cu termene de execuție de 48 de luni.
Articolul detaliază semnarea unui contract de 4,7 miliarde de lei pentru lotul 2 al Centurii Metropolitane Cluj-Napoca, care va include 40,67 km de drumuri noi și facilități conexe, subliniind colaborarea între autoritățile locale și centrale.