Proiectele de infrastructură rutieră și feroviară care continuă cu finanțare europeană
Proiectele de infrastructură rutieră și feroviară din România continuă să primească finanțare prin PNRR, fără cofinanțare din bugetul de stat.
Proiectele de infrastructură rutieră și feroviară din România continuă să primească finanțare prin PNRR, fără cofinanțare din bugetul de stat.
România va primi finanțare europeană totală pentru proiectele PNRR din transporturi, fără cofinanțare din bugetul național.
Proiectul de restaurare a Zidului Cetății Sighișoara avansează conform planului, cu accent pe revitalizarea zonei istorice.
Timișoara primește o finanțare europeană de 18 milioane de euro pentru construcția podului Solventul, un proiect esențial pentru mobilitate.
Consilierii din Apahida au aprobat un centru pentru copii cu dizabilități, esențial pentru comunitate, cu finanțare europeană.
Antreprenorii pot depune planuri de afaceri până în 2025 în cadrul unui program dedicat economiei sociale.
Brașovul reînvie un proiect de restaurare a zidului cetății, după eșecul anterior, cu o nouă finanțare europeană.
Primăria Iași a acceptat oferta pentru proiectul trenului metropolitan, iar contractul va fi semnat în curând.
Compania Apa Brașov investește 10 milioane de euro în modernizarea rețelelor de apă și canalizare din Sânpetru și Bod.
14 fermieri din județul Brașov au primit utilaje moderne, plătind doar 10% din costul total. Proiectul de retehnologizare a fermelor mici este un succes, sporind eficiența și accesibilitatea produselor agricole.