Tranzacție majoră: Grupul Schwarz sub lupa Consiliului Concurenței în România
Consiliul Concurenței analizează preluarea magazinelor La Cocoș de către Grupul Schwarz, cu impact asupra pieței retail.
Consiliul Concurenței analizează preluarea magazinelor La Cocoș de către Grupul Schwarz, cu impact asupra pieței retail.
Consiliul Concurenței evaluează preluarea magazinelor La Cocoș de către grupul Schwarz, analizând impactul asupra pieței.
Consiliul Concurenței analizează preluarea magazinelor La Cocoș de Grupul Schwarz, inclusiv impactul asupra consumatorilor și pieței.
Consiliul Concurenței analizează preluarea magazinelor La Cocoș de către grupul Schwarz și alte tranzacții comerciale.
Grupul Schwarz devine acționar majoritar al magazinelor La Cocoș, cu planuri de extindere în Europa.
Grupul Schwarz plănuiește să preia majoritatea acțiunilor La Cocoş, asigurând continuitatea angajaților.
Grupul german Schwarz se pregătește să preia lanțul de magazine La Cocoș, marcând o nouă etapă pe piața românească.
Articolul analizează situația actuală a retailerilor alimentari din România, evidențiind succesul rețelei La Cocoș și ascensiunea Unicarm Supermarket, cu date financiare recente și tendințe de creștere.
Brandul românesc La Cocoș anunță extinderea rețelei prin deschiderea a trei noi magazine în acest an, cu vânzări estimate de peste 300 de milioane de euro. Infuzia de capital din partea investitorilor va sprijini expansiunea semnificativă în următorii cinci ani.