Un nou jucător pe piața românească: La Cocoș ar putea fi preluat de grupul german Schwarz

Un nou jucător pe piața românească: La Cocoș ar putea fi preluat de grupul german Schwarz

Grupul german Schwarz, cunoscut pentru brandurile Kaufland și Lidl, este aproape de finalizarea unei tranzacții prin care va prelua lanțul de magazine La Cocoș, fondat de Iulian Nica. Surse apropiate negocierilor au confirmat că BERD și fondurile de investiții CEECAT Capital și Morphosis Capital vor ieși din acționariatul companiei odată cu această preluare.

Iulian Nica, fondatorul rețelei, va continua să facă parte din companie pentru o perioadă, după finalizarea tranzacției.

Lanțul La Cocoș, care a fost înființat în 2014, a raportat o cifră de afaceri impresionantă de 1,18 miliarde lei în 2024, ceea ce reprezintă o creștere de 20,7% față de anul precedent. Această performanță a făcut din La Cocoș primul retailer român care a depășit pragul de 1 miliard lei în venituri.

Compania își desfășoară activitatea printr-o rețea de trei magazine mari, situate în Ploiești și București, iar o nouă unitate a fost deschisă recent în Brașov. În prezent, La Cocoș își accelerează expansiunea, având planuri pentru deschiderea de noi locații în Craiova, Pitești și Arad.

Informatii preluate si adaptate din: Biz Brasov
Etichete: expansiune investiții Kaufland La Cocoș Lidl retail România Schwarz
Autor: Radulescu Mihai