În premieră pentru România, se lucrează la un tunel de autostradă utilizând tehnologia Tunnel Boring Machine (T.B.M) pe lotul Cornetu–Tigveni al Secțiunii 3 Sibiu–Pitești. Acest proiect marchează începutul lucrărilor pe primul lot de autostradă gestionat de DRDP Craiova.
Pe șantier sunt mobilizați în jur de 900 de muncitori și 200 de utilaje și echipamente. La portalul din Pitești, se desfășoară teste pentru ancorajele de probă, iar curând vor începe lucrările de excavație și montajul celor peste 170 de ancoraje necesare. De asemenea, se instalează fabrica de segmente prefabricate pentru galeriile tunelului, un pas esențial pentru demararea forării efective.
Reprezentanții DRDP Craiova au declarat că în cele două organizări de șantier de la Cepari și Racovița se execută, de asemenea, grinzile de beton necesare lucrărilor de artă, iar antreprenorul Webuild a montat stații de betoane, cu peste 37% din această secțiune fiind structuri.