Peste 32 de grade Celsius au fost înregistrate în vagoanele trenului IR 1663, care circulă pe ruta București-Vaslui, în condiții de căldură extremă. După ce un ziar local a semnalat problemele legate de temperatură, CFR a intervenit, deschizând geamurile vagoanelor, care erau inițial blocate.
În cadrul călătoriei, pasagerii au fost nevoiți să suporte o temperatură cu 2 grade mai ridicată decât cea exterioară, care era de 27 de grade datorită ploii recente. Deși trenurile sunt echipate cu aer condiționat, sistemul nu funcționa, iar geamurile nu puteau fi deschise de călători.
Deși controlorul trenului a contactat dispeceratul CFR Călători pentru a raporta defecțiunea, reacția tehnicienilor a fost neglijentă, aceștia părăsind trenul fără a verifica efectiv problemele din vagon.
Între timp, încercările de a contacta purtătorul de cuvânt al CFR Călători au fost inutile, iar directorul companiei, Traian Preoteasa, care are un salariu lunar de 11.000 de euro, de asemenea, nu a răspuns la apeluri.
Pasagerii sunt nemulțumiți nu doar de condițiile de călătorie, ci și de întârzierile frecvente, care pot ajunge până la două ore din cauza dilatării șinelor în căldură. Trenul, deși modernizat, continuă să aibă probleme de funcționare, iar călătorii așteaptă soluții eficiente din partea CFR.