Iulius Town Timișoara se dovedește a fi un lider de piață în domeniul dezvoltărilor comerciale din regiune, atrăgând vizitatori datorită diversității opțiunilor pentru petrecerea timpului liber. Cu o investiție de 442 milioane de euro, realizată de Iulius și Atterbury Europe, centrul a fost deschis în 2019 și a reușit să capteze, în 2025, o cotă de piață de 28,2%.
Cu o suprafață închiriabilă de peste 190.000 mp, din care 108.000 mp sunt destinați retail-ului, Iulius Town este unicul proiect din România care reunește toate brandurile de modă majore disponibile pe piață.
Popularitatea acestui complex se extinde și dincolo de granițele țării, atrăgând și clienți din Serbia și Ungaria, datorită mixului său variat de opțiuni comerciale, birouri, divertisment și zone verzi.
Conform unui studiu recent, cumpărăturile fizice au revenit la 53% din totalul achizițiilor, iar timișorenii preferă să se deplaseze la mall pentru a cumpăra alimente, îmbrăcăminte, bijuterii și produse de îngrijire. Canalele online câștigă teren în domeniul electronicelor, dar experiențele offline continuă să fie preferate.
Interesul pentru segmentul food & drinks este în creștere, cu peste 50 de opțiuni de restaurante și cafenele disponibile în Iulius Town, care dispune de un spațiu dedicat de 11.000 mp pentru HORECA, inclusiv un food court considerat unul dintre cele mai mari din România.
Andrei Sivoi, managerul centrului comercial, menționează că aceste rezultate validează angajamentul Iulius de a oferi o experiență mixtă atractivă pentru vizitatori, inclusiv familiile cu copii, care reprezintă jumătate din clienții fideli.
Digitalizarea este un alt aspect important, cu magazine precum Lefties care atrag tineri prin interactivitate și varietate de produse. Studiul a fost realizat pe un eșantion de 1.000 de persoane, având o marjă de eroare de +/- 3.1%.