Delgaz Grid a introdus asistentul virtual DELIA, un chatbot accesibil 24/7 pe site-ul companiei, menit să faciliteze interacțiunea cu clienții.
DELIA utilizează tehnologie AI pentru a oferi informații utile în diverse domenii, inclusiv:
- Racordarea la rețeaua de gaz și electricitate: pașii necesari, detalii despre avizul tehnic de racordare (ATR) și contractul de racordare.
- Documentația necesară: explicații pentru clienți noi sau pentru extinderea și modificarea instalațiilor de utilizare.
- Serviciile Delgaz Grid: informații despre verificările tehnice, sesizări, intervenții (cuplare, decuplare, sigilare) și rambursări.
- Programarea citirii contorului: detalii despre tipurile de contoare, condițiile de schimbare și tarifele asociate.
- Contactarea echipelor tehnice: modalități de plată și ghid pentru transmiterea sesizărilor.
Prin utilizarea asistentului virtual DELIA, clienții pot economisi timp, obținând rapid informațiile necesare fără a apela la call-center sau a se deplasa la ghișeu. Asistentul oferă, de asemenea, o claritate sporită în ceea ce privește pașii de urmat pentru cele mai frecvente solicitări și feedback instantaneu.
Delgaz Grid se angajează să investească în soluții digitale care să îmbunătățească experiența clienților și să faciliteze accesul la informații esențiale.