O încercare șocantă de mituire în jurul Balonului de Aur: detalii surprinzătoare

O încercare șocantă de mituire în jurul Balonului de Aur: detalii surprinzătoare
Pexels-Bruno Ramos

Recent, un jurnalist australian a fost contactat de o agenție de comunicare pentru a promova candidatura lui Ousmane Dembélé la Balonul de Aur, oferindu-i o remunerație în schimbul acestei colaborări. Aceasta situație a fost dezvăluită pe rețelele sociale de către Neal Gardner, care a publicat o captură de ecran a e-mailului primit.

În mesaj, agenția propunea o campanie de o lună, care ar fi inclus trei tweet-uri săptămânal ce ar fi evidențiat performanțele jucătorului și argumentele pentru recunoașterea lui. E-mailul provenea de la o companie pe nume Bangrr International, cu sediul în India, fondată de Ali Husain.

În ciuda tentativelor de a stabili o legătură între agenție și Dembélé, reprezentanții jucătorului au afirmat că nu sunt la curent cu această situație. The Athletic a realizat o anchetă și a confirmat că agenția nu are legături directe cu jucătorul sau cu clubul său, PSG.

În răspunsul său, Ali Husain a declarat că e-mailul a fost trimis de o stagiară a agenției, care a acționat fără aprobarea conducerii și a interpretat inițiativa ca o oportunitate de învățare. Aceasta a fost descrisă ca fiind o încercare izolată și nu o practică standard a agenției.

În sezonul curent, Dembélé a avut un parcurs remarcabil, marcând 35 de goluri și oferind 16 pase decisive în toate competițiile. Cu aceste realizări, el ar putea deveni al șaselea jucător francez care câștigă Balonul de Aur, alăturându-se unor legende precum Zinedine Zidane și Karim Benzema.

Etichete: Balonul de Aur Dembélé jurnalism mită scandal
Autor: Popescu Andrei