Tribunalul Sibiu a anunțat modificări semnificative în programul de lucru cu publicul pe durata vacanței judiciare, care va avea loc între 1 iulie și 31 august 2025.
Conform informațiilor furnizate de Biroul de Informare și Relații Publice, compartimentele Arhivă și Registratură vor opera cu un program redus. Activitatea cu publicul va avea loc de luni până joi, între orele 8:30 și 10:30, iar avocații vor putea accesa serviciile între 9:30 și 10:30.
Biroul responsabil pentru aplicarea apostilei și înregistrarea traducătorilor și interpreților autorizați va fi disponibil de luni până miercuri, în intervalul 9:00 - 11:00, pentru primirea și eliberarea actelor.
De asemenea, Oficiul Poștal SIBIU 1, situat în incinta Tribunalului, va suspenda activitatea pe întreaga durată a vacanței. Justițiabilii sunt sfătuiți să utilizeze alte oficii poștale sau metode online pentru plata taxelor de timbru.
Biroul de copiat acte din cadrul Tribunalului va fi închis în perioada 1-31 august 2025.
Conducerea instanței a subliniat că, începând cu 1 septembrie 2025, programul Tribunalului Sibiu va reveni la normal, conform calendarului anului judecătoresc.