Începând cu 13 iulie, Târgul Obor va implementa o nouă structură de organizare, având ca scop îmbunătățirea activităților comerciale și a confortului participanților. Această reorganizare va include trei zone distincte: Târgul Auto, Sectorul de Obiecte de Ocazie (second-hand) și Parcarea.
Zona dedicată vânzării autovehiculelor va dispune de 160 de locuri, care vor fi alocate în ordinea sosirii, fără alte criterii suplimentare. Vânzătorii sunt încurajați să ajungă devreme pentru a obține un loc disponibil.
Platoul asfaltat din incinta târgului va fi rezervat comercianților de produse second-hand, oferind peste 450 de locuri de vânzare, fiecare având o suprafață de 9 metri pătrați. Comercianții pot închiria unul sau mai multe spații, în funcție de nevoile lor.
Atribuirea locurilor se va face ținând cont de frecvența prezenței în târg, tipul și cantitatea produselor oferite, precum și ordinea sosirii.
Zona de parcare va oferi 240 de locuri, însă comercializarea de obiecte de ocazie va fi interzisă aici, parcarea fiind destinată exclusiv autovehiculelor vizitatorilor și comercianților.
Tarifele din cadrul târgului vor rămâne neschimbate, o măsură apreciată de comercianți și vizitatori în contextul economic actual. Noua organizare vizează creșterea eficienței și funcționalității Târgului Obor, care este una dintre cele mai populare piețe de weekend din zonă. Autoritățile locale îndeamnă la respectarea noilor reguli, sperând că modificările vor îmbunătăți experiența tuturor participanților.