Spitalul Județean din Sibiu răspunde acuzațiilor privind experiențele pacienților

Spitalul Județean din Sibiu răspunde acuzațiilor privind experiențele pacienților

Conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Sibiu a reacționat la articolele recente care au expus mărturii ale pacientelor despre experiențe negative la Maternitatea din Sibiu. Instituția a subliniat că, deși apreciază intenția de a dezvălui problemele, considera că informațiile au fost prezentate înainte de a oferi punctul de vedere oficial.

Spitalul a declarat că este deschis dialogului și transparenței, angajându-se să investigheze neregulile semnalate. De asemenea, conducerea a afirmat că orice sesizare referitoare la comportamentul personalului medical este tratată cu seriozitate, având ca scop îmbunătățirea serviciilor oferite pacienților.

În cadrul unui comunicat oficial, spitalul a menționat că nu au fost primite sesizări oficiale despre problemele indicate, dar că pacienții sunt încurajați să comunice direct cu managementul unității pentru a raporta nereguli. De asemenea, au fost prezentate statistici din chestionare de satisfacție care arată că majoritatea pacienților au avut o experiență pozitivă cu personalul medical.

Spitalul își reafirmă angajamentul de a respecta drepturile pacienților și de a menține un standard înalt în actul medical, subliniind importanța feedback-ului din partea acestora pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor.

Informatii preluate si adaptate din: Ora de Sibiu
Etichete: drept la replică experiențe Maternitate pacienți Sibiu Spital
Autor: Radulescu Mihai