O femeie din Sibiu a avut parte de o experiență neplăcută după ce a angajat un constructor pentru a-i realiza un duș de tip "walk in". În prima săptămână a lunii octombrie, aceasta a descoperit că lucrarea efectuată de un anunțat "domn Mihai" s-a dovedit a fi de proastă calitate.
Femeia a recunoscut că a luat decizia de a apela la acest constructor după ce a văzut un afiș lipit pe un stâlp, dar acum regretă alegerea făcută. Ea a plătit inițial 1400 de lei, iar ulterior, din cauza problemelor apărute, a fost nevoită să angajeze un alt specialist, cheltuind încă 700 de lei și cumpărând materiale adiționale de aproximativ 300 de lei.
Problemele au apărut imediat după finalizarea lucrării, apa nefiind drenată corespunzător. "Apa se acumula în duș, în loc să curgă în direcția corectă. A trebuit să folosesc mătura pentru a curăța zona", a declarat femeia. Constructorul a contestat acuzațiile, susținând că deteriorarea a avut loc din cauza utilizării premature a dușului de către clientă.
În încercarea de a-și recupera banii, femeia a contactat Protecția Consumatorului, dar fără succes, deoarece nu a solicitat un bon fiscal de la constructor. La ANAF, i s-a spus că va fi efectuat un control, dar nu a primit ajutor concret. De asemenea, Inspectoratul de Stat în Construcții nu a putut interveni din aceleași motive. Femeia a încercat să-l contacteze pe constructor, însă acesta nu a mai răspuns la apeluri.