Executivul condus de Ilie Bolojan a inițiat un proces de recrutare destinat angajării unor specialiști care vor supraveghea activitatea întreprinderilor publice din România, prin intermediul Agenției pentru Monitorizarea și Evaluarea Performanțelor Întreprinderilor Publice (AMEPIP).
Secretariatul General al Guvernului (SGG) a anunțat că, începând de luni, va demara o nouă procedură de achiziție pentru servicii de expert independent, având scopul de a sprijini Comisia de selecție și Comisia de soluționare a contestațiilor în procesul de angajare a președintelui și vicepreședinților AMEPIP. Această agenție are un mandat de patru ani, iar procesul de selecție va fi efectuat cu rigurozitate și transparență.
„Între 25 iulie și 8 august, a avut loc procedura de achiziție pentru selectarea expertului independent care va asista cele două Comisii. În această perioadă, a fost depusă o singură ofertă, care nu a îndeplinit cerințele stipulate în caietul de sarcini, fiind astfel considerată neconformă. Prin urmare, pe 11 august 2025, s-a hotărât reluarea procedurii de achiziție pentru serviciile expertului independent”, a transmis SGG.
Funcțiile cheie din cadrul AMEPIP vor fi esențiale în monitorizarea și evaluarea performanțelor companiilor publice. Documentația necesară noii achiziții a fost deja postată în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), iar termenul limită pentru depunerea ofertelor este 20 august 2025.