Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) Olt a emis un avertisment important pentru cetățeni după ce au fost raportate apeluri telefonice frauduloase. Persoane neautorizate s-au prezentat ca fiind angajați ai CAS, pretinzând că trebuie să transmită sume de bani și solicitând informații sensibile, cum ar fi codul numeric personal (CNP) și detalii despre conturile bancare.
CAS Olt subliniază că nu solicită niciodată, prin telefon sau alte canale, informații personale sau financiare de la asigurați sau neasigurați. Cetățenii sunt îndemnați să fie extrem de prudenți față de cererile de informații primite sub pretextul că vin din partea casei de asigurări.
„Nici CNAS, nici casele de asigurări de sănătate nu cer informații despre conturi bancare, parole sau coduri PIN. Dacă aveți dubii cu privire la legitimitatea unei astfel de cereri, verificați întotdeauna la casa de asigurări de sănătate”, se arată în comunicatul CAS Olt.
De asemenea, CNAS a informat că s-au făcut sesizări către poliție în județele afectate, iar monitorizarea acestor situații va continua, fiind comunicate autorităților competente.