Anunț important de la PPC pentru toți clienții săi - 9 iunie

Anunț important de la PPC pentru toți clienții săi - 9 iunie

Magazinele PPC Energie din Alexandria, Craiova, Pitești și Slatina vor fi închise luni, 9 iunie, cu ocazia unei zile libere legale. În această zi, serviciul de call-center va funcționa exclusiv în sistem automat, oferind informații precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.

Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale, ceea ce elimină necesitatea deplasării în magazinele PPC Energie.

Clientii pot transmite indexul de energie electrică sau gaz online, accesând secțiunea Index din aplicația myPPC sau vizitând pagina web myppc.ppcenergy.ro. De asemenea, pentru transmiterea indexului de energie electrică, se pot apela (în perioada de telecitire specificată pe factură) numerele de telefon gratuite: 0800 07 07 01 (pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice pe piața concurențială) și 0800.07.08.09 (pentru clienții cu contracte de furnizare reglementată), respectiv numărul cu tarif normal 021.9977. Toate detaliile despre transmiterea indexului sunt disponibile aici.

Pentru a lua legătura cu un consultant PPC Energie, clienții pot apela numărul 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România și din străinătate) în timpul programului de lucru, de luni până vineri, între orele 8:00 – 20:00 (cu excepția sărbătorilor legale). Aici pot obține informații legate de facturi, solduri și contracte, precum și activa servicii precum factura electronică.

Plățile pot fi efectuate online, prin debit direct, transfer bancar sau din aplicația myPPC. Clienții care preferă plata numerar au la dispoziție automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și alte zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), care funcționează conform programului anunțat. De asemenea, plățile pot fi realizate prin rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour și Kaufland. În majoritatea magazinelor PPC Energie, a fost implementată o soluție de plată prin POS pentru cei care doresc să plătească cu cardul.

Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai PPC Energie sunt disponibile pe factura de energie electrică.

Mai mult, clienții pot utiliza aplicația myPPC, accesibilă online la myppc.ppcenergy.ro sau prin descărcarea aplicației mobile gratuit din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, aplicația oferă oferte comerciale, permițând atât clienților existenți, cât și celor potențiali să transmită solicitări online pentru încheierea unui contract de furnizare de energie electrică sau gaze naturale. În aplicația myPPC (web și mobil), clienții rezidențiali PPC Energie pot beneficia de sfaturi personalizate pentru eficientizarea consumului de energie, cu ajutorul PPC myEnergy Coach.

Informatii preluate si adaptate din: Olt Alert
Etichete: aplicația myPPC închidere magazine PPC Energie servicii online zi liberă
Autor: Radulescu Mihai