Furtuna afectează serviciile online ale Primăriei Piatra-Neamț

Furtuna afectează serviciile online ale Primăriei Piatra-Neamț

Un eveniment meteorologic sever a avut loc pe 27 iunie, cauzând daune semnificative infrastructurii IT a Primăriei Municipiului Piatra-Neamț. Acest incident a dus la nefuncționarea mai multor servicii electronice esențiale pentru cetățeni.

În prezent, utilizatorii nu pot accesa:

  • site-ul oficial la adresa www.primariapn.ro;
  • platforma pentru rezervarea locurilor de parcare rezidențiale;
  • serviciile publice online;
  • adresa de e-mail oficială a primăriei, care este în curs de remediere.

Conform informațiilor furnizate, serviciile Direcției de Taxe și Impozite ar urma să devină disponibile din 30 iunie, după ora 14:00.

Estimările sugerează că reinstalarea completă a sistemelor ar putea dura până la 14 zile, termen influențat de livrarea unor componente hardware necesare. Autoritățile locale depun eforturi pentru accelerarea acestei livrări, cu scopul de a restabili serviciile cât mai repede posibil.

Pentru actualizări, cetățenii sunt sfătuiți să urmărească canalele oficiale de comunicare ale Primăriei Piatra-Neamț, inclusiv:

  • tel: 0233 218 991;
  • e-mail: contact@primariapn.ro, info@primariapn.ro;
  • Facebook: Municipiul Piatra-Neamț;
  • Aplicația mobilă Piatra-Neamț CityApp, disponibilă pe Google Play și AppStore.

Primăria își cere scuze pentru inconveniențele cauzate și asigură cetățenii că se lucrează intens pentru remedierea situației.

Informatii preluate si adaptate din: Stiri Neamt
Etichete: furtuna infrastructură IT Piatra-Neamț primărie servicii electronice
Autor: Radulescu Mihai