Electromureș revine pe piață cu o gamă inovatoare de produse audio

Electromureș revine pe piață cu o gamă inovatoare de produse audio
Pexels-Pavel Danilyuk

Brandul românesc Electromureș a fost relansat de Zass România SRL, companie deținută de Tiberius și Ioan Toader. Anunțul a fost făcut în cadrul unei conferințe de presă pe 3 octombrie 2025, unde s-a evidențiat că brandul s-a întors pe piață după o perioadă de absență.

În prezent, portofoliul include 13 produse audio, toate fabricate în China, sub deviza „Acolo unde tradiția întâlnește inovația”. Tiberius Toader a explicat că achiziționarea brandului a fost o necesitate pentru a salva moștenirea Electromureș, care risca să fie uitată.

Toader a menționat că brandul a fost salvat datorită experienței lor în antreprenoriat și a dorinței de a readuce în atenția românilor produsele care au marcat industria electrocasnicelor în trecut. Acesta a subliniat că nu au fost cumpărate fabrici, ci doar drepturile de utilizare ale mărcii.

Noua gamă de produse include cinci modele de casetofoane, patru pick-up-uri, boxe mici și trei tipuri de radiouri, toate având un design retro dar incorporate cu tehnologie modernă. Printre caracteristici se numără conectivitate Bluetooth și capacitatea de a reda diferite formate audio.

Toader a declarat că, din cauza condițiilor actuale, producția în România nu este fezabilă, și că produsele vor continua să fie fabricate în China, unde se află majoritatea fabricilor de electronică.

Ioan Toader, tatăl lui Tiberius, a subliniat importanța serviciilor post-vânzare și a consultanței pentru clienți, subliniind că este esențial să existe suport disponibil pentru utilizatori.

În plus, Simona Gândilă, director comercial, a discutat despre angajamentul brandului față de proiectele educaționale și culturale, având în vedere colaborări cu instituții de învățământ și ONG-uri pentru a promova cultura românească.

Etichete: Electromureș inovație produse audio tehnologie tradiție
Autor: Vlad Dumitrescu