Aproximativ 300 de turiști români se confruntă cu o experiență neplăcută în aeroportul din Antalya, fiind nevoiți să aștepte mai mult de 10 ore pentru a-și continua călătoria. Aceștia, care trebuiau să se întoarcă acasă luni dimineață, au fost informați cu o seară înainte că zborul lor va avea o întârziere de 2 ore și jumătate.
Zborul charter A24225, operat de Animawings pentru Christian Tour, fusese programat pentru ora 06:00, dar turiștii au părăsit cazarea abia la 08:30. Unul dintre pasageri a declarat: „Suntem în aeroport de la 08:30, fără apă, fără informații. Am contactat Animawings și am aflat că avionul este în service. La Christian Tour, mi-au spus să trimit un e-mail la relații clienți.”
În timp ce românii așteptau, aceștia au primit o „compensație” constând într-o sticlă mică de apă și un „burger mizerabil”. Între timp, alți 150 de brașoveni așteptau, de asemenea, zborul lor, dar au fost mai norocoși, beneficiind de apă și mâncare din partea companiilor aeriene.
Conducerea Aeroportului Internațional Brașov Ghimbav a anunțat că a solicitat prelungirea programului de zboruri până la ora 01:00 a zilei următoare, în încercarea de a rezolva situația.