Noutăți importante despre transmiterea documentelor la CAS Maramureș

Noutăți importante despre transmiterea documentelor la CAS Maramureș

Casa de Asigurări de Sănătate Maramureș informează asigurații și furnizorii de servicii medicale despre o procedură nouă, începând cu data de 8 iulie. O parte dintre documentele necesare pentru validarea calității de asigurat pot fi trimise acum și la Oficiul Teritorial din Vișeu de Sus, situat în incinta Spitalului Orășenesc.

Documentele pot fi transmise prin corespondență electronică, la adresa asigurati.viseu@casmm.ro. Această măsură vine în sprijinul asiguraților, facilitând accesul la servicii medicale.

Activarea cardului național de asigurări sociale de sănătate este posibilă prin intermediul oricărui furnizor de servicii medicale, cum ar fi medicii de familie sau unitățile spitalicești, atunci când asiguratul se prezintă pentru prima dată cu cardul.

În cazul unor probleme tehnice în timpul activării cardului, beneficiarii pot contacta Oficiul Teritorial Vișeu al CAS Maramureș, aflat pe strada 22 Decembrie nr. 1, Vișeu de Sus.

De asemenea, furnizorii de servicii medicale pot solicita deblocarea cardurilor de sănătate prin telefon la numerele 0262-215209 sau 0262-353901, sau prin e-mail la aceeași adresă menționată anterior.

Tot din 8 iulie, cererile pentru dispozitive medicale și servicii de îngrijiri medicale la domiciliu pot fi de asemenea depuse la sediul Oficiului Teritorial Vișeu al CAS Maramureș.

Informatii preluate si adaptate din: Graiul Maramuresului
Etichete: activare card asigurări de sănătate CAS Maramureș documente servicii medicale
Autor: Radulescu Mihai