Pe 15 august 2025, magazinele PPC Energie din Iași, Botoșani, Rădăuți, Suceava și Vaslui vor fi închise ca urmare a unei sărbători legale. Clienții sunt sfătuiți să utilizeze serviciile digitale ale furnizorului.
În ziua respectivă, activitatea din centrele de relații cu clienții va fi suspendată, iar serviciul de call-center va funcționa în mod automat, oferind informații utile, cum ar fi transmiterea indexului, detalii despre facturi și solduri.
PPC Energie încurajează utilizarea canalelor digitale, precum aplicația myPPC și site-ul oficial. Acestea permit clienților să transmită indexul de energie electrică sau gaz, să vizualizeze și să achite facturile, să activeze factura electronică și să încheie contracte online. Aplicația este disponibilă gratuit pe App Store, Google Play și Huawei AppGallery.
Pentru plata facturilor, clienții au la dispoziție opțiuni variate, inclusiv debit direct, transfer bancar, plata prin aplicație sau numerar la automatele self-pay din rețelele partenere. De asemenea, majoritatea magazinelor PPC Energie acceptă plăți prin POS. PPC Energie a intrat pe piața românească în 2023 și este lider în sectorul energiei în Europa de Sud-Est, având 8,7 milioane de clienți.