Un incident nefericit a avut loc în cazul unei ieșence care a trimis un pachet cu bunătăți rudelor sale aflate în străinătate. Coletul, care conținea alimente, a fost depozitat timp de mai multe săptămâni și a devenit inutilizabil din cauza mirosului. Firma de curierat implicată, Romfour Tur SRL, a despăgubit-o pe femeie, dar a primit și o amendă din partea autorităților, care a fost contestată în instanță.
În data de 13 decembrie 2023, femeia a predat coletul la sediul firmei, care avea obligația contractuală de a-l livra în termen de șapte zile. Din păcate, numărul mare de expedieri din perioada sărbătorilor a dus la o organizare defectuoasă, iar pachetul nu a fost livrat la timp.
Pe 4 ianuarie, expeditoarea a aflat că pachetul nu a putut fi livrat și a solicitat returnarea acestuia. Din păcate, alimentele erau deja deteriorate, iar Romfour Tur a compensat-o cu suma de 340 lei. În plus, compania a primit o amendă de 2.000 lei, pe care a contestat-o, argumentând că a acționat conform legii.
Judecătorii au decis, însă, că firma a încălcat contractul prin neîndeplinirea obligației de livrare în termenul stabilit. Deși compania a despăgubit-o pe clientă, acest lucru nu a fost suficient pentru a anula sancțiunea primită, iar firma a contestat sentința, dosarul fiind acum pe rolul Tribunalului.