Pacient nemulțumit după o operație: lipsa liftului îi complică recuperarea

Pacient nemulțumit după o operație: lipsa liftului îi complică recuperarea

Un pacient care a suferit o intervenție chirurgicală la Spitalul de Urgență Târgu-Cărbunești a împărtășit, prin intermediul rețelelor sociale, atât aprecierea față de personalul medical, cât și nemulțumirea legată de o situație neplăcută întâmpinată recent.

Gabriel, cetățean al orașului, a fost internat săptămâna trecută pentru o operație la tendon. Deși a lăudat serviciile medicale, menționând că a primit „servicii de nota 10” din partea întregului personal, acesta s-a confruntat cu dificultăți în momentul în care a încercat să ajungă la policlinică.

„Astăzi, când m-am prezentat la policlinică, liftul era defect. Cum să urc eu minim 40 de trepte doar într-un picior?” a scris acesta pe Facebook, subliniind riscurile pe care le implică o astfel de situație pentru pacienți în recuperare. Gabriel a făcut apel la autorități să îmbunătățească condițiile pentru pacienți, subliniind importanța îngrijirii bolnavilor din România.

Deocamdată, reprezentanții spitalului nu au oferit un răspuns oficial cu privire la această problemă.

Informatii preluate si adaptate din: Gorjeanul
Etichete: operație pacient servicii medicale spital Târgu-Cărbunești
Autor: Radulescu Mihai