PPC Energie a inaugurat primul magazin mobil al unui furnizor de energie din România. Acest magazin mobil va deservi clienții din localitățile Prundu și Colibași, județul Giurgiu, precum și comunitățile învecinate, oferind toate serviciile disponibile în cele 80 de magazine fizice ale rețelei din întreaga țară. Caravana mobilă, sub forma unui vehicul modular, va ajunge în peste 15 localități din România până la sfârșitul acestui an, cu scopul de a extinde accesibilitatea serviciilor pentru clienți.
Magazinul mobil PPC este echipat cu toate facilitățile unui magazin tradițional, incluzând o zonă dedicată interacțiunii cu clienții, astfel încât să ofere o experiență similară cu cea întâlnită în celelalte spații comerciale PPC Energie. Această inițiativă se aliniază cu strategia companiei de a deveni un furnizor integrat, care promovează consumul eficient și responsabil de energie electrică, având o prezență activă și relevantă în comunitățile din întreaga țară, și oferind soluții variate adaptate nevoilor fiecărui client.
În perioada 2-6 iunie, magazinul mobil PPC Energie va fi prezent în localitatea Prundu, iar în perioada 9-13 iunie în Colibași, județul Giurgiu.
“La PPC Energie, ne concentrăm pe crearea unor experiențe prietenoase pentru clienți și ne adaptăm constant la nevoile acestora. Prin acest demers, ne propunem să facilităm accesul comunităților locale la gama completă de servicii pe care le oferim. Vizitatorii magazinului mobil pot obține informații și sfaturi despre optimizarea consumului de energie și despre opțiunile personalizate pentru a-și îmbunătăți viața de zi cu zi. De exemplu, un fermier poate învăța cum să își instaleze panouri fotovoltaice și să devină prosumator, iar o familie poate descoperi cum să beneficieze de servicii de furnizare adaptate consumului, inclusiv instalarea de aer condiționat, cu achiziția în tranșe lunare pe factura de energie electrică,” a declarat Ionuț Dună, Director General PPC Energie.
Vizitatorii magazinului mobil PPC Energie beneficiază de asistența consultanților specializați pentru a clarifica orice nelămurire referitoare la serviciile de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale, inclusiv oferte, contracte, facturi și servicii digitale, cum ar fi aplicația mobilă myPPC.
În ceea ce privește serviciile, clienții pot alege oferte care includ, pe lângă furnizarea energiei electrice, și intervenții de urgență în caz de incidente la instalațiile electrice interioare, la instalația de alimentare cu apă, desfundarea instalației de canalizare și repararea boilerelor electrice.
Clienții au, de asemenea, posibilitatea de a achiziționa produse precum aparate de aer condiționat și centrale termice. PPC Energie asigură suport pentru livrare și instalare inclus în preț, împreună cu opțiunea de plată în tranșe a acestora, direct prin factura de consum.
În plus, clienții care doresc să devină prosumatori beneficiază de oferte personalizate pentru pachete de sisteme fotovoltaice, consiliere pentru pregătirea dosarului de prosumator, obținerea Certificatului de Racordare și instalarea sistemelor fotovoltaice de către o echipă dedicată.
Persoanele care vizitează caravana pot solicita detalii despre factură, o pot achita prin intermediul soluției de plată prin POS sau pot primi consiliere despre utilizarea aplicației myPPC pentru plăți, transmiterea indexului sau modificări legate de locul de consum.
După părăsirea localității de către caravană, consultanții PPC Energie rămân la dispoziția clienților la cel mai apropiat magazin fizic al companiei sau la numărul de telefon 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România și din străinătate) în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00 (cu excepția sărbătorilor legale).
PPC Energie se angajează să răspundă nevoilor clienților moderni, axându-se pe economisirea energiei, eficiență și sustenabilitate. Cu aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții din întreaga țară și o rețea de 80 de magazine moderne, portofoliul PPC Energie include produse și servicii cu valoare adăugată, menite să asigure confort și siguranță clienților săi.