PPC Energie își deschide magazinul mobil în Prundu și Colibași, județul Giurgiu

PPC Energie își deschide magazinul mobil în Prundu și Colibași, județul Giurgiu

Între 2 și 13 iunie, magazinul mobil PPC Energie își va desfășura activitatea în localitatea Prundu, județul Giurgiu, oferind clienților din această zonă, precum și din comunitățile învecinate, acces la toate serviciile disponibile în rețeaua sa de 80 de magazine fizice din întreaga țară. Acesta este primul magazin mobil de acest tip al unui furnizor de energie din România.

Localitatea Prundu va fi prima destinație a caravelei mobile PPC Energie, care se va prezenta sub forma unui vehicul modular, urmată de localitatea Colibași. De-a lungul acestui an, caravana va vizita peste 15 localități din țară, având scopul de a oferi servicii cât mai multor clienți.

Magazinul mobil PPC Energie este echipat cu toate facilitățile unui magazin obișnuit, incluzând o zonă de interacțiune cu clienții, asigurându-le o experiență similară cu cea din celelalte locații comerciale PPC Energie din țară. Această inițiativă se aliniază cu strategia companiei de a deveni un furnizor integrat, promovând consumul eficient și responsabil de energie electrică și având o prezență activă și relevantă în comunitățile din întreaga țară.

Vizitatorii magazinului mobil PPC Energie vor beneficia de asistența consultanților dedicați, care îi vor ajuta să clarifice orice nelămurire legată de serviciile de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale, inclusiv oferte, contracte și servicii digitale, precum aplicația mobilă myPPC.

În ceea ce privește serviciile, clienții pot alege oferte care includ, pe lângă furnizarea energiei electrice, intervenții de urgență în caz de incidente la instalațiile electrice interioare, la cele de alimentare cu apă, desfundarea instalației de canalizare și repararea boilerelor electrice.

De asemenea, clienții pot achiziționa produse precum aparate de aer condiționat și centrale termice. PPC Energie oferă suport pentru livrarea și instalarea acestora, inclus în preț, precum și opțiunea de plată în tranșe, direct prin factura de consum.

În plus, vizitatorii magazinului mobil din Prundu și Colibași au șansa de a câștiga diverse premii.

Persoanele interesate să devină prosumatori pot beneficia de oferte personalizate pentru pachete de sisteme fotovoltaice, consiliere pentru pregătirea dosarului de prosumator, obținerea Certificatului de Racordare, precum și instalarea sistemelor fotovoltaice de către o echipă dedicată.

Vizitatorii caravelei pot solicita detalii despre facturi, pot efectua plăți prin intermediul soluției de plată prin POS sau pot primi asistență în utilizarea aplicației myPPC pentru plăți, transmiterea indexului sau modificări legate de locul de consum.

După ce caravana va părăsi localitatea, consultanții PPC Energie vor rămâne disponibili pentru clienți în cel mai apropiat magazin fizic al companiei sau la numărul de telefon 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România și din străinătate) în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00 (cu excepția sărbătorilor legale).

PPC Energie este un furnizor dedicat de energie electrică și gaze naturale, concentrat pe satisfacerea nevoilor clienților de astăzi, care pun accent pe economisirea energiei, eficiență și sustenabilitate. Cu aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții din întreaga țară, PPC Energie dispune de o rețea de 80 de magazine moderne, iar portofoliul său include produse și servicii cu valoare adăugată, care oferă confort și siguranță clienților.

Sursa stire:
Etichete: Colibași eficiență energetică furnizare energie magazin mobil PPC Energie prosumatori Prundu servicii clienți soluții energetice
Autor: Popescu Andrei