PENNY România continuă să se dezvolte pe piața locală prin deschiderea a două noi unități comerciale în localitățile Roata de Jos, județul Giurgiu, și Suceava, inaugurate pe 25 iulie. Aceste magazine sunt concepute pentru a oferi consumatorilor o experiență de cumpărare modernă, rapidă și eficientă.
Cu această deschidere, rețeaua PENNY ajunge la un total de 423 de magazine la nivel național.
Magazinul din Roata de Jos, situat pe Str. Republicii nr. 12, dispune de o suprafață de vânzare de 861,30 mp și oferă 81 de locuri de parcare, incluzând 3 locuri pentru persoanele cu dizabilități, 3 locuri pentru părinți cu copii și 2 stații de încărcare pentru vehicule electrice.
În Suceava, magazinul localizat pe Str. Gheorghe Doja nr. 142 are o suprafață de vânzare de 835,70 mp și 80 de locuri de parcare, dintre care 4 sunt dedicate persoanelor cu dizabilități. Aceasta reprezintă a treia unitate PENNY din oraș.
Programul de funcționare al celor două magazine este:
- Luni – Sâmbătă: 07:30 – 22:00
- Duminică: 08:00 – 20:00
Noile unități respectă standardele moderne ale rețelei PENNY, având un design optimizat pentru o navigare ușoară, o gamă extinsă de produse proaspete, semnalizare clară a promoțiilor și o selecție variată de produse 3RO, care promovează ingredientele românești.
Extinderea rețelei face parte din strategia PENNY Punct, ce se concentrează pe îmbunătățirea experienței clienților, expansiune, produse românești, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
PENNY este un brand de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, având un istoric local din 2005. Rețeaua este susținută de patru centre logistice situate în Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, PENNY România numără 423 de magazine și peste 7.500 de angajați.
Compania s-a distins ca Angajator de Top (Top Employer) în România pentru anul 2025, ceea ce subliniază angajamentul față de bunăstarea echipei și eficiența în domeniul resurselor umane.