Un nou parc tematic, denumit Beast Land, va fi deschis între 13 noiembrie și 27 decembrie, în cadrul evenimentului anual Riyadh Season, menționat ca o inițiativă de promovare a capitalei saudite ca destinație turistică.
Youtuberul MrBeast, cunoscut pentru cei peste 450 de milioane de abonați, a declarat că majoritatea fanilor săi se află în afara Americii de Nord, cu o concentrare semnificativă în Orientul Mijlociu. „Este cel mai nebunesc lucru pe care l-am făcut vreodată, abia aștept să puteți trăi această experiență”, a spus el într-un videoclip.
Intrarea în parc se face printr-un cap imens de felină de culoare albastră, care simbolizează logo-ul său și care va include o varietate de jocuri de lumini și ecrane mari, inspirate de provocările cunoscute de pe canalul său de YouTube.
Cu o populație tânără, unde 75% dintre saudiți au sub 35 de ani, țara se distinge printr-o conectivitate digitală ridicată, având o rată de penetrare a smartphone-urilor de 98,2% și a internetului de 97,9%, conform unui raport PwC.
Jimmy Donaldson, alias MrBeast, în vârstă de 27 de ani, a reușit să construiască un imperiu digital cu ajutorul companiei sale, Beast Industries. În 2023, el a fost inclus în lista celor mai influente personalități din lume de către revista Time, având o avere estimată la aproximativ 0,5 miliarde de dolari, conform Forbes.
Colaborarea cu MrBeast se aliniază strategiei economice de diversificare a Arabiei Saudite, care a căutat să colaboreze cu diverse figuri celebre din domeniul divertismentului, inclusiv Will Smith, Cristiano Ronaldo și Jennifer Lopez.