Europa este captivata de cutiile misterioase cu jucării din China, ceea ce subliniază abilitatea în continuă creștere a brandurilor chinezești de a atrage consumatorii occidentali, conform publicației South China Morning Post (SCMP), deținută de gigantul Alibaba.
Sute de fani au așteptat la coadă – de la tineri la vârstnici, unii chiar aducând cărucioare – când Camille Lacroix a ajuns luna trecută la deschiderea celei mai recente locații din Paris a gigantului chinez de jucării Pop Mart, situată în cartierul de afaceri La Défense.
„Am ajuns la 10 dimineața, dar ghiciți câți oameni erau deja acolo înainte? Spoiler: a fost o nebunie!”, a scris Camille într-o postare pe TikTok despre experiența sa.
Alții care au reușit să participe la evenimentul de deschidere și-au împărtășit impresiile în secțiunea de comentarii. „Am sosit la 7:30 și erau deja 87 de oameni în fața mea”, a scris un utilizator, adăugând emoji-ul speriat. „Dar am primit ceea ce îmi doream”.
După ce a cucerit mari porțiuni ale Asiei de Est și de Sud-Est, popularitatea jucăriilor chinezești de tip „blind box” a ajuns acum și în Europa. Pentru cei neinițiați, branduri precum Pop Mart se specializează în vânzarea de păpuși drăguțe de colecție, care pot fi atașate pe un breloc sau o geantă de mână. Originalitatea acestora constă în faptul că jucăriile sunt adesea vândute în cutii închise, lăsând clienții în incertitudine cu privire la personajul pe care îl vor descoperi în interior.
Comisia Europeană a anunțat un nou regulament privind siguranța jucăriilor, stipulând că toate acestea vor avea un pașaport digital. Aceasta măsură subliniază importanța siguranței produselor destinate copiilor și adaptarea la cerințele actuale de piață.