Cei doi tineri, Neal Remmerie și Senne Haverbeke, sunt bine cunoscuți în mediul online datorită activității lor pe rețeaua de socializare TikTok.
Într-un interviu acordat VRT News, aceștia au povestit cum au reușit să intre pe stadionul din Munchen cu o zi înainte de meci, ascunzându-se într-o toaletă. Aceștia au plasat un semn artizanal pe ușa toaletei, inscripționat cu „Out of Order”, și au așteptat în tăcere timp de peste o zi, în timp ce personalul stadionului folosea instalația.
„Aveam un rucsac cu gustări și ne jucam pe telefoane pentru a omorî timpul”, a explicat Remmerie pentru televiziunea publică belgiană.
În privința condițiilor, el a adăugat: „Luminile erau aprinse tot timpul, iar poziția de ședere era inconfortabilă, așa că dormitul era aproape imposibil. Asta a făcut să fie dificil din punct de vedere fizic și mental.”
Intrarea pe stadion
În ziua meciului, după ce au auzit că fanii încep să folosească toaletele, cei doi și-au părăsit ascunzătoarea și au trecut de controlorii de bilete pentru a se alătura celor 86.600 de spectatori din tribune.
„Ne-am uitat cu atenție la ce agent de pază era cel mai puțin atent. În timp ce vorbeam la telefon și aveam mâncare în mână, am mers mai departe și, dintr-o dată, eram înăuntru”, a continuat Remmerie.
Finala a fost un meci memorabil, PSG câștigând cu 5-0. „Am fost și în sectorul suporterilor echipei câștigătoare. A fost cel mai frumos meci de fotbal pe care l-am văzut vreodată”, a declarat tiktokerul.
În contrast, fanii care au achiziționat bilete în mod convențional au plătit între 90 și 950 de euro (între 100 și 1.100 de dolari) pentru a asista la meci.