Probleme tehnice la Gara de Nord din București: sistemul de informare a călătorilor a fost afectat

Probleme tehnice la Gara de Nord din București: sistemul de informare a călătorilor a fost afectat

În dimineața zilei de 4 iulie 2025, Gara de Nord din București a întâmpinat un incident tehnic major care a afectat sistemul de informare a călătorilor.

Defecțiunea a dus la nefuncționarea tabelelor de teleafișaj, a panourilor de informare de pe peroane și a camerelor de supraveghere din interiorul gării.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a confirmat incidentul, menționând că se colaborează cu CFR Călători pentru a asigura informarea corectă și rapidă a călătorilor. Reprezentanții CFR și-au exprimat regretele pentru disconfortul creat și au asigurat publicul că echipele tehnice lucrează pentru remedierea situației.

La ora 10:40, CFR SA a anunțat că problema a fost soluționată, iar sistemul de informare a fost repus în funcțiune. Tabelele de teleafișaj, panourile de informare și camerele web au început să funcționeze din nou, asigurând astfel informarea corectă a călătorilor cu privire la sosirile și plecările trenurilor.

Compania a mulțumit călătorilor pentru răbdare și cooperare pe durata intervenției, precum și echipelor de intervenție pentru eforturile depuse în remedierea rapidă a deranjamentului.

Informatii preluate si adaptate din: Ziua de Constanta
Etichete: București CFR Gara de Nord informare călători probleme tehnice
Autor: Radulescu Mihai