ENGIE România anunță închiderea centrelor de relații cu clienții pe 12 septembrie

ENGIE România anunță închiderea centrelor de relații cu clienții pe 12 septembrie
Pexels-MART PRODUCTION

Pe data de 12 septembrie 2025, centrele de relații cu clienții ale ENGIE România nu vor fi disponibile, cu excepția punctului de vânzare situat în Băneasa Shopping City, București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial.

În aceeași zi, serviciul de call-center național va fi de asemenea indisponibil. Această închidere este în conformitate cu prevederile contractului colectiv de muncă, care stipulează ziua de 12 septembrie ca fiind liberă pentru angajați.

Clienții pot verifica informațiile legate de facturi, consum și solduri accesând contul personal ENGIE pe site-ul engie.ro sau utilizând aplicația mobilă disponibilă pe App Store și Google Play.

Pentru solicitări, clienții pot utiliza formularul de contact găsit pe site-ul companiei.

Activitatea centrelor de relații cu clienții și a serviciului de call-center va reveni la programul normal începând cu 15 septembrie.

Etichete: call-center ENGIE România închidere relații cu clienții servicii online
Autor: Alina Neagu