Critica dură a parcului de distracții din Eforie Nord: un exemplu de nepăsare

Critica dură a parcului de distracții din Eforie Nord: un exemplu de nepăsare

Paul Anghel, directorul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), a tras un semnal de alarmă cu privire la starea parcului de distracții din zona Belona, Eforie Nord, județul Constanța. Într-o postare pe rețelele sociale, acesta a evidențiat problemele grave ale infrastructurii, descriind-o ca fiind un „monument al nepăsării”.

Imaginile publicate arată pavaje deteriorate și denivelări, ceea ce ridică serioase semne de întrebare cu privire la siguranța vizitatorilor. Anghel a subliniat că, din cauza acestei stări, turiștii caută alte destinații, iar marea nu mai compensează indolența și lipsa de interes față de aceste probleme cronice.

Starea parcului ar trebui să ofere un mediu plăcut și sigur pentru familii, dar realitatea este cu totul diferită. Anghel a sugerat că autorizarea acestor spații a fost realizată cu o superficialitate alarmantă.

Într-o notă de umor amar, el a menționat că distracția reală în acest parc este să vezi cine cade primul printre dalele deteriorate. Criticile au fost amplificate de lipsa de responsabilitate care se propagă de la autorități la operatori, fiecare pasând vina celuilalt.

Etichete: ANPC Eforie Nord nepăsare parcul de distracții Paul Anghel starea infrastructurii turism
Autor: Radulescu Mihai