Un incident recent a scos la iveală problemele legate de transparența în industria de taxiuri din Cluj. Un bărbat din oraș a avut o experiență dezamăgitoare cu un șofer care a refuzat să-i ofere bon fiscal după o cursă.
Conform relatării sale, clientul a urcat într-un taxi dintr-un stand și a parcurs ruta stabilită fără probleme. Complicațiile au apărut însă la final, când a cerut bonul fiscal pentru serviciul prestat. Taximetristul a susținut că a rămas fără rolă de hârtie și a propus un bon de la o cursă anterioară, cu aceeași sumă.
În încercarea de a obține un bon valid, pasagerul a fost informat că șoferul va merge să cumpere o rolă de hârtie de la un magazin din apropiere. Clientul, încurajat de această promisiune, a intrat în magazin pentru a ajuta la procurarea rolei, dar când s-a întors, taxiul nu mai era acolo.
„Am luat un taxi din stand, era singurul disponibil. Am observat că nu avea aparat de taxare, ci un smartphone. După ce am ajuns, am cerut bonul și am fost refuzat, motivând că nu are rolă. A fost o experiență frustrantă pentru mine”, a declarat bărbatul, exprimându-și supărarea față de astfel de practici.