Un locuitor din Cluj a raportat o experiență frustrantă în urma unei verificări de rutină a instalației de gaz, susținând că a fost păcălit să semneze un nou contract fără a fi informat corespunzător.
Bărbatul a relatat că, în timpul vizitei unui reprezentant de la E.ON, i s-a spus că nu trebuie să plătească nimic pe loc și că toate costurile vor fi reflectate în factura ulterioară. Cu toate acestea, după două luni a descoperit că, în locul reviziei tehnice, a fost activat un serviciu denumit E.ON ServExpress, pentru care plătea lunar suma de 120 de lei.
Deși admite că a semnat documentele fără a le citi cu atenție, el consideră că modul în care a fost informat este înșelător. Acum, clujeanul își propune să schimbe furnizorul de gaz, având în vedere experiența neplăcută.
Incidentul stârnește îngrijorări legate de transparența practicărilor comerciale ale furnizorilor de gaz și de modul în care consumatorii sunt informați despre serviciile pe care le contractează. Tot mai mulți cetățeni din Cluj caută alternative la actualii furnizori, exprimând nemulțumiri legate de costurile neclare și comunicarea defectuoasă.