Se pierde creativitatea în numele restaurantelor din Cluj?

Se pierde creativitatea în numele restaurantelor din Cluj?

Clujul, cunoscut pentru diversitatea sa gastronomică, se confruntă cu o tendință îngrijorătoare: numele restaurantelor au devenit tot mai neobișnuite și, în multe cazuri, lipsite de sens. Un localnic a semnalat acest fenomen, descriind o situație în care localurile par să fi abandonat originalitatea.

„Parcă au ales numele la întâmplare, deschizând DEX-ul și punând degetul pe un cuvânt”, a declarat acesta, făcând referire la nume precum „Exterior”, „Exotic” sau „Fragment”, care nu par să aibă vreo legătură cu oferta culinară.

În trecut, Clujul a fost caracterizat de nume jucăușe și atractive, precum donutterii sau sarmalerii, însă acum se observă o tendință spre minimalism. Restaurantele aleg să se prezinte cu denumiri formate dintr-un singur cuvânt, multe dintre ele fiind abstracte.

Critica nu se îndreaptă neapărat spre calitatea mâncării sau a serviciilor, care sunt adesea apreciate. Problema ridicată de clujean este legată de lipsa de creativitate și de identitate a acestor localuri. „Pare că proprietarii nu doresc să depună efort în alegerea unui nume care să reflecte povestea localului”, a adăugat el, subliniind importanța unei abordări mai inspirate în branding.

Informatii preluate si adaptate din: Stiri de Cluj
Etichete: branding Cluj creativitate gastronomie restaurante
Autor: Radulescu Mihai