În ultimele luni, călătorii care utilizează autobuzul 46 din Cluj-Napoca se confruntă cu o situație neplăcută în drumul lor spre casă. O femeie a devenit cunoscută pentru comportamentul său agresiv verbal, considerând că autobuzul ar trebui să fie un spațiu de liniște.
Martorii povestesc cum aceasta abordează pasagerii care discută la telefon, adresându-le reproșuri vehemente. Deși nu folosește un limbaj vulgar, tonul său autoritar și acuzator îi vizează pe cei care se angajează în conversații, acuzându-i de „needucație” și „impertinență”.
Un călător a relatat cum a fost tras de mână la urcare, doar pentru că ținea telefonul în mână. Femeia pare să aibă o predilecție pentru a-i aborda pe tineri și pe copii, avertizându-i deschis în mijlocul autobuzului.
Deși acest comportament a generat disconfort printre pasageri, nu a fost sancționat oficial. Atitudinea ei insistentă a stricat buna dispoziție a multor călători, care se întreabă cum să gestioneze situația.
Unii internați sugerează să o ignore, în timp ce alții, mai îndrăzneți, recunosc că au avut confruntări cu ea, unele chiar amuzante, deși situația rămâne una delicată.