Experiența dezamăgitoare a unei familii din Cluj în Egipt: „Prima și ultima vacanță”

Experiența dezamăgitoare a unei familii din Cluj în Egipt: „Prima și ultima vacanță”
Pexels-Denys Gromov

O familie din Cluj a avut parte de o vacanță de neuitat în sens negativ în Egipt, descriind-o ca fiind „traumatizantă”. Adela M. a împărtășit pe o rețea de socializare detalii despre sejurul lor, care a fost presărat cu probleme, de la cazare la condiții de igienă.

Condițiile de la hotelul Titanic Beach au fost departe de a fi satisfăcătoare, iar accesul la plajă a fost imposibil din cauza nivelului extrem de fluctuant al apei. „Nici măcar nu am putut profita de mare, fluxul și refluxul erau atât de mari încât nu am putut înota nici măcar o zi”, a spus ea.

Dezvoltarea negativă a vacanței a continuat cu întârzierea zborului, care a durat aproape 10 ore. După această întârziere, familia a fost relocată la un hotel de patru stele, Cora Beach, unde condițiile s-au dovedit a fi și mai dezamăgitoare, cu mizerie și mirosuri insuportabile. „Am întâlnit chiar și un șoarece în cameră, ceea ce este inacceptabil”, a adăugat Adela M.

În ciuda cererilor de explicații adresate agenției de turism, reprezentanții acesteia nu și-au asumat responsabilitatea pentru cazarea la hotelul Cora Beach. „S-au spălat pe mâini și nu au oferit nicio soluție”, a declarat ea.

Adela a subliniat că vacanța nu a fost ieftină, așa cum au presupus unii comentatori, ci că a fost o experiență plină de neplăceri. „Este important să atenționăm pe alții să evite agenția cu care am călătorit”, a conchis ea, oferind dovezi foto și video ale condițiilor inadecvate întâlnite în timpul sejurului.

Etichete: cazare Egipt experiență negativă turism vacanță
Autor: Mihai Ionescu