Cluj-Napoca devine centrul discuțiilor aviatice regionale cu lideri de top

Cluj-Napoca devine centrul discuțiilor aviatice regionale cu lideri de top
Pexels-Jeffry S.S.

Aeroportul Internațional Cluj-Napoca a fost locul de desfășurare a celei de-a patra ediții a conferinței Regionale de Transport Aerian, pe 8 septembrie 2025. Evenimentul, intitulat „2025 Regional Air Transport Conference - Regional developments and geopolitical challenges”, a fost organizat în parteneriat cu platforma ATN – Air Transport News, recunoscută pentru conferințele sale de prestigiu în domeniul aviației.

La conferință au participat experți internaționali și reprezentanți din industria aviatică civilă, inclusiv directori de companii aeriene și de aeroporturi din Europa, care au discutat despre provocările geopolitice și viitorul transportului aerian regional.

Printre speakerii invitați s-au numărat Michael Harrington, Președinte și Director General al Asociației Companiilor Aeriene din Europa (AIRE), Cătălin Radu, Director Executiv EACAC, Costin Iordache, Director General al TAROM și Petros Kavassalis, Profesor Asociat la Universitatea din Aegean. De asemenea, David Ciceo, Director General al Aeroportului Internațional Cluj, a fost printre participanți.

Temele esențiale discutate au inclus provocările geopolitice din aviație, modernizarea aeroporturilor regionale, sustenabilitatea și tehnologiile inovatoare pentru reducerea emisiilor. Conferința a subliniat importanța Aeroportului Internațional Cluj în promovarea inovației și colaborării în sectorul aviatic.

O ceremonie de premiere a avut loc în timpul evenimentului, recunoscând contribuțiile semnificative ale unor organizații și indivizi din industrie. Asociația AIRE a primit premiul pentru organizare, iar Aeroportul Cluj a fost recompensat pentru creșterea traficului de pasageri. Costin Iordache de la TAROM a fost distins cu premiul individual pentru realizările sale remarcabile în cadrul companiei.

Etichete: aeroport aviatie Cluj-Napoca conferinta geopolitica inovatie premii sustenabilitate transport aerian
Autor: Mihai Ionescu