Un incident neobișnuit a avut loc în Cluj, unde un localnic a fost păgubit de 200 de lei din cauza unei metode de înșelăciune. Aceasta s-a desfășurat în zona Gării Cluj-Napoca, pe strada Horea, unde un bărbat a reușit să se prezinte ca fiind clientul real al unei comenzi de mâncare.
Conform imaginilor surprinse de camerele de supraveghere, individul a convins curierul să îi înmâneze produsele, pretinzând că este persoana care a efectuat comanda printr-o aplicație de livrare. Victima, după ce a realizat că a fost înșelată, a contactat imediat compania de livrare pentru a raporta incidentul.
Compania a reacționat prompt, restituind suma plătită și oferind o mică compensație pentru neplăcerile cauzate. Totuși, bărbatul îngrijorat că livratorul ar putea suporta consecințele nejustificate ale acestei înșelăciuni, a declarat: „Nu mi se pare corect ca el să plătească pentru o fraudă pe care nu a comis-o”.
Înregistrările video rămân o dovadă importantă în tentativa de a-l identifica pe autorul faptei, iar victima speră că astfel se va găsi o soluție.