Schimbări importante la Electrica Furnizare pentru clienți începând cu luna iulie

Schimbări importante la Electrica Furnizare pentru clienți începând cu luna iulie

Electrica Furnizare a anunțat recent o modificare semnificativă pentru utilizatorii săi. Începând cu luna iulie 2025, metoda de autentificare cu codul ATM nu va mai fi disponibilă pentru transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde și pentru accesarea meniului interactiv al Call Center-ului.

Clienții vor trebui să utilizeze codul locului de consum (NLC) și ultimele patru cifre ale codului de client, informații ce pot fi găsite pe prima pagină a facturii, în secțiunea „Client”.

Transmisiile indexului autocitit se pot realiza în perioada menționată pe factură prin diverse canale, inclusiv:

  • TelVerde (0800.800.048, apel gratuit, non-stop);
  • MyElectrica;
  • E-chat, asistentul virtual.

De asemenea, prin meniul interactiv Call Center, clienții pot:

  • activa factura electronică, care va fi trimisă atât prin email, cât și în contul lor MyElectrica;
  • confirma plata facturilor restante de energie electrică, un serviciu disponibil doar pentru clienții casnici cu maximum două facturi restante;
  • obține informații despre soldul actual, ultima factură emisă, modalitățile de plată, intervalul de transmitere a indexului autocitit și programarea citirii contorului;
  • activa opțiunea de a fi contactați în cazul emiterii unui preaviz de deconectare pentru neplată.
Informatii preluate si adaptate din: MyTEX
Etichete: autentificare clienți Electrica Furnizare factură electronică index autocitit
Autor: Radulescu Mihai