Electrica Furnizare a anunțat o schimbare semnificativă în modul de autentificare pentru transmiterea indexului autocitit. Începând cu iulie 2025, utilizatorii nu vor mai putea folosi codul ATM pentru a transmite informațiile prin TelVerde, nici pentru a accesa meniul interactiv al Call Center-ului.
Noua metodă de autentificare va implica utilizarea codului locului de consum (NLC) și a ultimelor patru cifre din codul de client, care sunt disponibile pe prima pagină a facturii, în secțiunea <
De exemplu, un cod de loc de consum (NLC) ar putea arăta astfel: 7000XXXXXX, iar codul de client ar putea fi XXXXXX4567. Indexul autocitit trebuie transmis în perioada specificată pe factură, utilizând diverse canale, inclusiv TelVerde (0800.800.048, apel gratuit, disponibil non-stop), MyElectrica sau E-chat, asistentul virtual.
Utilizatorii pot activa factura electronică prin meniul interactiv al Call Center-ului, iar această factură va fi trimisă atât prin e-mail, cât și în contul MyElectrica.