Grupul REWE, cunoscut în România pentru lanțul de supermarketuri discount Penny, își va extinde prezența locală prin introducerea brandului de drogherii BIPA. Aceasta va fi a treia piață pe care lanțul o va deservi, după Austria și Croația.
Fondat în urmă cu 45 de ani, BIPA va deschide magazine în România începând cu anul viitor, parte a unei strategii globale de expansiune. Conform comunicatului companiei, aceasta a depășit anul trecut cifra de afaceri de 1 miliard de euro. „Dezvoltarea cu succes a BIPA în Austria și Croația, precum și a PENNY România, a făcut oportună expansiunea pe piața românească”, a declarat retailerul, conform economica.net.
BIPA se prezintă ca un lanț de magazine cu prețuri atractive, oferind o gamă variată de produse pentru îngrijire, frumusețe și sănătate, inclusiv cosmetice, produse pentru bebeluși și îngrijire dentară. Lanțul comercializează atât branduri consacrate, cât și mărci proprii.
„Conceptul de succes aplicat în Austria și Croația va fi implementat și în România, având în vedere obiceiurile și nevoile locale ale clienților”, a adăugat retailerul.
„Suntem mândri să ne extindem prezența pe piață. Această expansiune este o dovadă a succesului nostru în Austria și Croația și a angajamentului nostru de a oferi produse și servicii de calitate la cel mai bun raport preț-calitate și în România”, a declarat Markus Geyer, Managing Director BIPA.
„România dispune de condiții economice favorabile care nu doar că încurajează o creștere dinamică, dar oferă și o infrastructură adecvată pentru investiții, poziționând țara ca o locație promițătoare pentru succesul durabil”, a adăugat BIPA.
„Dezvoltarea pieței românești este un pas important în strategia noastră de expansiune internațională. După intrarea pe piața croată în 2007, România va urma în 2026. Suntem entuziasmați să explorăm oportunitățile de afaceri din România și suntem încrezători în succesul economic pe această piață”, a declarat Marcel Haraszti, membru al consiliului de administrație al REWE International AG.
Grupul REWE operează în prezent 418 magazine PENNY în România, având aproximativ 7.500 de angajați. De asemenea, rețeaua Penny Market, cunoscută pentru politica sa de prețuri accesibile, a inițiat un proces amplu de rebranding, care va include și România. Prima implementare a fost realizată în Austria, unde brandul Penny Markt a fost înlocuit cu denumirea Penny, începând cu 8 mai.