Echipa de la Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a efectuat o inspecție a lucrărilor de teren necesare pentru Studiul de Fezabilitate al Autostrăzii A13 Brașov-Bacău. Investigațiile geotehnice sunt în plină desfășurare, iar până acum au fost forate 10.383 metri liniari, reprezentând aproximativ o treime din totalul estimat pentru acest proiect.
În comparație cu raportarea din luna mai, s-a înregistrat un progres de 1.300 metri liniari, iar prestatorul de servicii este bine mobilizat, având la dispoziție șase instalații de foraj.
Relația dintre Studiul de Fezabilitate și dezvoltarea ulterioară a autostrăzii este esențială, deoarece acesta va determina atât traseul final, cât și costurile asociate cu proiectarea și execuția lucrărilor.
Conexiunea dintre sectorul Brașov-Bacău al Autostrăzii A13 și viitoarea Autostradă Sibiu-Făgăraș-Brașov va fi realizată printr-un nod de mare viteză în zona Codlea, iar în apropierea Bacăului, la Răcăciuni, se va interconecta cu Autostrada Moldovei - A7.