Probleme cu facturarea la Electrica Brașov: clienții se plâng de lipsa de răspuns

Probleme cu facturarea la Electrica Brașov: clienții se plâng de lipsa de răspuns

Recent, un client al Electrica Brașov a adus în atenție problemele întâmpinate în relația cu furnizorul de electricitate. Acesta a reclamat faptul că societatea emite facturi fără o justificare clară, menționând exemple de facturi cu sume mici, cum ar fi 6,84 lei și 0,68 lei, care par să nu aibă o corelație logică.

Clientul a subliniat că, în urma sesizărilor trimise prin email, răspunsurile primite nu erau legate de problemele semnalate. De asemenea, a menționat dificultățile întâmpinate în contactarea unui operator uman prin intermediul telefonului, fiind redirecționat constant către un sistem automatizat.

Aceste situații au stârnit nemulțumiri în rândul consumatorilor, care se simt neglijați de către companie.

Informatii preluate si adaptate din: MyTEX
Etichete: clienți nemulțumiți Electrica Brașov facturare reclamații servicii clienți
Autor: Radulescu Mihai