Hidroelectrica investește 3 milioane de euro pentru promovarea imaginii sale

Hidroelectrica investește 3 milioane de euro pentru promovarea imaginii sale

Hidroelectrica, principalul furnizor de energie electrică din România, a anunțat o inițiativă de marketing ce implică o investiție de 3 milioane de euro pe o perioadă de 3 ani. Această campanie are scopul de a îmbunătăți vizibilitatea și reputația companiei în rândul clienților actuali și potențiali.

Conform detaliiilor din anunțul de licitație publicat, compania își propune să dezvolte o strategie de comunicare care să evidențieze serviciile sale. Contractul va include activități precum cercetări de piață, realizarea de campanii publicitare la nivel național, producerea de materiale promoționale și organizarea de conferințe.

Printre obiectivele specifice se numără și gestionarea canalelor de social media, realizarea de emisiuni de tip Podcast, precum și raportarea activităților derulate și analiza impactului campaniilor publicitare.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este stabilit pentru 1 septembrie 2025, data în care va avea loc și deschiderea ofertelor.

Etichete: campanie publicitară energie electrică Hidroelectrica marketing promovare
Autor: Radulescu Mihai