Recent, litoralul bulgăresc a atras numeroși turiști români datorită prețurilor atractive, dar condițiile de cazare au lăsat mult de dorit. Un turist din România a împărtășit pe un forum online experiența sa neplăcută la un hotel din apropierea stațiunii Nisipurile de Aur.
Acesta a menționat că a fost impresionat de deteriorarea evidentă a facilităților, descriind mobilierul ca fiind inutilizabil și observând mucegai pe pereți. De asemenea, a remarcat că tencuiala hotelului era în stare avansată de degradare.
Turistul, care a mai vizitat hotelul în anii anteriori, a subliniat că standardele de servicii s-au deteriorat semnificativ. „Personalul era insuficient, obosit și plictisit, nefiind dispus să ajute. Am întâmpinat dificultăți în a comanda băuturi, fiind informați că nu se poate plăti cu cardul și că nu erau pahare disponibile”, a spus el.
În plus, orice plângere adresată personalului părea să fie întâmpinată cu indiferență, cu promisiuni de a discuta cu managerul, care, conform afirmațiilor turistului, nu a fost disponibil. Acesta a menționat că de doi ani nu au fost efectuate investiții în hotel, ceea ce a contribuit la deteriorarea generală a serviciilor.