Electrica emite facturi de regularizare după o întârziere de 21 de luni

Electrica emite facturi de regularizare după o întârziere de 21 de luni

Compania Electrica Furnizare a început să trimită facturi de regularizare clienților săi pentru perioada cuprinsă între 14 octombrie 2023 și 7 iulie 2025.

Potrivit Legii energiei electrice și a gazelor naturale nr. 123 din 16 iulie 2012, în secțiunea dedicată obligațiilor furnizorului, se stipulează că furnizorul este obligat să emită facturi de regularizare pentru clienții casnici la intervale de maximum 3 luni, bazându-se pe datele de consum furnizate de operatorul de distribuție.

Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România a semnalat că Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) este conștientă de această situație, însă nu a întreprins măsuri pentru a remedia problema.

Mulți clienți și-au exprimat nemulțumirea față de serviciile oferite de Electrica Furnizare, evidențiind întârzierile semnificative în emiterea facturilor.

Etichete: ANRE consumatori Electrica energie facturi de regularizare
Autor: Radulescu Mihai